false

Browsercheck

Vervelend dat een foutsituatie zich heeft voorgedaan. Wij kunnen helaas de foutsituatie niet altijd naspelen en de oorzaak achterhalen. Om het probleem op te kunnen lossen, ontvangen wij graag extra informatie over jouw pc en je internet instellingen. Volg daarvoor eerst onderstaand stappenplan:

  1. Controleer of Microsoft updates heeft die dit probleem kunnen verhelpen.
  2. Klik op de knop Start
  3. Typ Update in het zoekvak
  4. Klik vervolgens op Naar updates zoeken in de lijst met zoekresultaten
  5. Als er updates worden gevonden, klik je op Updates installeren.  

Start de pc vervolgens opnieuw op en ga nogmaals naar de webpagina waar  de foutsituatie zich voor deed. Als je nog steeds problemen ervaart schakel je alle invoegtoepassingen (tijdelijk) uit:

Maak je gebruik van Internet Explorer? Open deze dan via het bureaublad.

  1. Tik of klik op de knop Extra en tik of klik vervolgens op Invoegtoepassingen beheren.
  2. Tik of klik onder Weergeven op Alle invoegtoepassingen
  3. Tik of klik op een invoegtoepassing en tik of klik op Uitschakelen.
  4. Herhaal stap 3 totdat alle invoegtoepassingen zijn uitgeschakeld. Bezoek nu opnieuw onze webpagina waar de foutsituatie zich voor deed. 

Als ook deze stappen het probleem niet oplossen, dan onderzoeken wij het probleem graag verder uit. Daarvoor hebben wij jouw IP en browserinstellingen nodig. Deze informatie is met één muisklik te vinden op de pagina http://www.mybrowserinfo.com/detail.aspx. Het laden van de pagina kan wat langer duren dan normaal. Er verschijnt een compleet overzicht van alle IP en browserinstellingen.  

  1. Kopieer deze informatie
  2. E-mail de klantenservice. Heb je al een e-mail ontvangen, open deze en klik op beantwoorden
  3. Plak de informatie in de e-mail

Met deze gegevens kijken wij hoe we het probleem op kunnen lossen. Wij sturen binnen twee dagen een reactie op je e-mail.

Trekpleister logo
back to top