We gebruiken cookies om onze site persoonlijker en gebruiksvriendelijker te maken, onder andere door analyse van uw bezoekersgedrag.
Zo kunnen we u ook buiten trekpleister.nl relevante aanbiedingen doen. Als u verder surft accepteert u onze cookies.  meer info

home  ›  cartridges niet meer verkrijgbaar

Voordelen
Trekpleister.nl

 

Op werkdagen vóór 21:00 uur besteld, morgen in huis
  Veilig betalen
  Elke week nieuwe acties
 

Nieuwe folder op zondag al online bekijken

Cartridges

Cartridges zijn sinds 7 januari 2016 niet meer verkrijgbaar bij Trekpleister

Heeft u een vraag over uw eerder bestelde cartridge(s)? Kijk dan of deze hieronder tussen de veelgestelde vragen staat. Is dit niet het geval, neem dan contact op met onze klantenservice via het telefoonnummer 0900 877 72 27 (35ct per gesprek) of zoek uw vraag op de servicepagina. Onze klantenservice is bereikbaar op werkdagen tussen 09.00 uur en 20.00 uur en op zaterdag tussen 09.00 uur en 18.00 uur.

Veelgestelde vragen

Kan ik mijn gekochte cartridges retourneren of omruilen?
Cartridges zijn sinds 7 januari 2016 niet meer verkrijgbaar in onze webshop. Cartridges die gekocht zijn voor deze datum, kunnen binnen 14 dagen na de datum waarop de cartridges zijn verstuurd teruggestuurd worden. De cartridges moeten zoveel mogelijk in originele staat, oorspronkelijk verpakt (ongeopend) en onbeschadigd teruggestuurd worden. Ook is het belangrijk de cartridges in een goede doos terug te sturen om beschadiging te voorkomen en voldoende gefrankeerd. Bij eventuele schade aan het product behoudt Trekpleister zich het recht voor deze in mindering te brengen op het terug te betalen bedrag.
Als u cartridges wilt retourneren, neem dan contact op met onze klantenservice.

Hoeveel garantie heb ik en hoe werkt dat?
U heeft recht op een deugdelijk en bruikbaar product gedurende de verwachte levensduur van het product na aanschaf. Het is mogelijk dat zich een probleem voordoet met het door u aangeschafte product. Neem dan telefonisch contact op met onze onze klantenservice (0900 877 72 27 (35ct per gesprek).  Zorg ervoor dat u het ordernummer of orderID vermeldt of bij de hand heeft als u telefonisch contact opneemt.

Het verschilt per artikel welke garantieregeling van toepassing is. Buiten de wettelijke garantieregeling wordt er bij sommige artikelen extra fabrieksgarantie geboden. Op het garantiebewijs in de verpakking van uw artikel wordt vermeld welke garantieregeling van toepassing is.

Mocht uw klacht naar uw mening niet goed opgelost worden, dan kunt u uw klacht bij de Geschillencommissie indienen. We verwijzen u daarvoor naar www.sgc.nl

Hoe zit het met een storing in de printer en een originele cartridge?
Het is altijd vervelend als er problemen zijn met een originele cartridge. Daarbij is het voor ons lastig om te bepalen waar het probleem ligt. Problemen met cartridges kunnen meerdere oorzaken hebben die mede afhankelijk kunnen zijn van de printer.
Wij raden u aan contact op te nemen met de printerfabrikant. Door het opgeven van het exacte printermodel, kan met de fabrikant de oplossing worden gevonden voor het probleem. In het onderstaande overzicht staan de telefoonnummers vermeld van de supportafdeling van de betreffende printerfabrikant:

Brother

020 545 12 30

Canon

0900 202 29 15

Epson

0900 505 08 08

HP

0900 117 00 00

Konica-Minolta 

0900 202 26 62

Kyocera Mita 

0900 202 04 98

Lexmark

035 699 46 99

OKI

0800 566 76 54

Samsung

0900 726 78 64

Xerox

020 656 36 20